buad entry sambil buad omwork BM --'

haii semua , haha , ehh , aku tga buad BM nieh .. *kecoh* , hahaha , atcerli aku takdw idea ni tok BM , so aku buad lah entry nie , walaupun agak merepekk , ehh ada pulak idea untok entry ni ?? haaa , laju gila idea ni keluar , whhhh , laju nyaa ,, 18o kilometer sejam . hahaha , ok stop --'
aku tga gila buad BM niey , bnyak ouh ,, lo tak pat A jugak ta tau lah -,- haha .
btw , aku smlm baru pegi zoo , ok , sies second time aku pegi zoo , hahahaaha , ayatt batak -,-
aku rasa sume haiwan lam zoo dah pupus , tulis je "landak , memerang , ular" , and apa2 lah tapi bila tengokk ??
okkk -,- kesiann , plis upgrade sikit zoo , , nama zoo dirahsiakan kerana akan menjatuhkan maruahh zoo tuhh , heheheh , ehh nk tengok picc ? ala , taya lah , hehehe , line menganjing -..- lembabb , hehehe .
ada stori lg niey ,,, esok thaipusam kann ? haaa , aku ada baju sari eykk ? ouh maybe lah , nak tengokk ? tengok DP kat FB aakuu , :) hahaha , ehh , smbil aku tga buad entry ni aku menulis jugak tauu , buad BM :*
comolot sikit BM :* , hahahha ,, 

p/s : sori kerana entry ni merepek , sekadar untuk aku suka-suka dikala duka :)
*ayatmintakkaki* :p